1 marca 2018
„Kielecki” na świątecznym stole
„Kielecki” na świątecznym stole
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rusza z wielkanocną kampanią reklamową Majonezu Kieleckiego. Zaplanowane działania mają podkreślić wysoką jakość produkt oraz zachęcić konsumentów do zakupu produktu, który doskonale sprawdzi się w trakcie świątecznych przygotowań.
Sezonowa kampania rozpocznie już 1 marca br. WSP Społem za pośrednictwem spotów reklamowych, emisji w prasie oraz działań PR chce wesprzeć sprzedaż Majonezu Kieleckiego w gorącym okresie przedświątecznym, jak również pokazać, że tradycyjne dodatki, takie jak majonez, są znakomitymi składnikami wielu potraw.
Kreacja – Optima Marketing Group Sp. z o.o.
Produkcja – PAPAYA FILMS Sp. z o.o
Działania PR – Best Brands PR
Nasze Aktualności
29 czerwca 2022
Jakie przekąski warto przygotować latem?
Czytaj
27 czerwca 2022
Konkurs „Lata 30 XX wieku”
Czytaj
21 czerwca 2022
Superior Taste Award 2022 dla Majonezu Kieleckiego
Czytaj
15 czerwca 2022