27 LISTOPADA 2018

Grudniowa kampania WSP „Społem”

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rusza z kolejną, kampanią reklamową Majonezu Kieleckiego. Zaplanowane działania mają za zadanie podkreślić jego wysoką jakość, tradycyjny smak oraz zachęcić konsumentów do zakupu produktu, który doskonale sprawdzi się do świątecznych potraw.

W trakcie kampanii telewizyjnej, która potrwa od 1 do 23 grudnia 2018 roku, wyemitowane zostaną spoty reklamowe w wersji 15” i 30”sec. Nie zabraknie również bilbordów sponsorskich, które zachęcać będą do obejrzenia konkretnych programów. Materiały reklamowe pojawią się w najpopularniejszych kanałach telewizyjnych m.in. w TVN i TVP.

WSP „Społem” wykorzystuje w swojej kampanii także inne narzędzia promocyjne takie jak lokowanie produktu, reklamy internetowe, współpraca z influencerami w social mediach oraz outdoor w wybranych miastach. Wszystkie aktywności związane z kampanią grudniową będą wspierane działaniami public relations.

Kampania ruszy już 1 i potrwa do 31 grudnia 2018 roku . Jej celem jest podkreślenie wizerunku Majonezu Kieleckiego jako produktu tradycyjnego, o wysokiej jakości, którego jak co roku nie może zabraknąć wśród dodatków do bożonarodzeniowych potraw.

Czytaj również

12.07.2024

Oświadczenie Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” na temat rozbudowy zakładu i przyszłych inwestycji

Czytaj dalej

10.07.2024

Majonez Kielecki Lekki – idealny dodatek do letnich potraw

Czytaj dalej

9.02.2024

Przekąska schyłku PRL’u. Czy wciąż tak samo produkowana?

Czytaj dalej

Wróć do strony aktualności