3 WRZEŚNIA 2018
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rusza jesienią z kolejną już w tym roku kampanią reklamową swoich produktów. Na wrzesień i październik br. zaplanowana została promocja Musztard i Sosów Kieleckich.
Akcja reklamowa ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Musztard i Sosów spod znaku „Kielecki” oraz utrwalenie pozytywne skojarzenia konsumentów z w/w wyrobami.
W ramach kampanii telewizyjnej, we wrześniu wyemitowane zostaną bilbordy sponsorskie, które pojawią się w wybranych, popularnych programach. Zaplanowane zostały przede wszystkim produkcje lifestylowe i kulinarne oraz popularne programy rozrywkowe. Natomiast w październiku kampania obejmie promocję w social mediach. Musztardy i Sosy Kieleckie promowane będą na popularnych blogach kulinarnych, Instagramie i Facebooku. Dodatkowo zaplanowano wsparcie w punktach handlowych, w których staną materiały POS – m.in. dodatkowe ekspozytory sklepowe.
Kampania Musztard i Sosów Kieleckich jest realizowana przy współpracy:
-Optima Marketing Group Sp. z o.o. – kreacja i social media
-PAPAYA FILMS Sp. z o.o – produkcja
-Universal McCanne Sp. z o.o. – zakup mediów TV
-Best Brands PR – działania public relations